Maandag (2) - Reisverslag uit Segura, Spanje van Beasainzernike2016 - WaarBenJij.nu Maandag (2) - Reisverslag uit Segura, Spanje van Beasainzernike2016 - WaarBenJij.nu

Maandag (2)

Door: Caroline, Vera, Iris, Maaike, Jikke en Annemarie

10 Oktober 2016 | Spanje, Segura

We werden 's ochtends wakker, en moesten om 8 uur op school zijn. We werden door de directrice van de school verwelkomd. Ze gaf een presentatie over Baskenland en het programma. We werden daarna opgesplitst in twee groepen. De ene groep ging eerst Baskische spelletjes doen en de andere groep een traditionele Baskische dans. Daarna werd er gewisseld. Tijdens de pauze vond er een brandoefening plaats, waarbij de hele school zich moest verzamelen. Na dit avontuur stapten wij in de bus richting een prachtig dorpje genaamd Segura. Eerst kregen wij een rondleiding van onze geweldige reisleidster Aaltine. Hierna mochten wij zelf rondlopen door het dorpje. Ook kon je er voor kiezen om een typisch Baskisch spel te spelen, genaamd pelota Baska. Om drie uur kwamen we weer aan in Beasain. De rest van de dag werd doorgebracht met je uitwisseling.