Zondag - Reisverslag uit Beasain, Spanje van Beasainzernike2016 - WaarBenJij.nu Zondag - Reisverslag uit Beasain, Spanje van Beasainzernike2016 - WaarBenJij.nu

Zondag

Door: Hidde

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2016 | Spanje, Beasain

Na de lange busreis (24 uur) kwamen we aan in Beasain. Ik ging meteen uit eten met de familie van mijn uitwisseling. Het eten was heel lekker en het drinken ook. De familie van mijn uitwisseling was ook heel tof. Daarna gingen we chillen in een chillhonk, (wat zij de local noemen). Dat is een kelder dat ze afhuren met ongeveer 30 man. In de avond hebben we samen met het gezin een film gekeken en we praatte ondertussen ook. Ik ging niet al te laat op bed want ik was nog aardig moe van de busreis. Ook hadden ze wifi dus dat was ook wel fijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Beasain

Beasain

Zernike College uitwisseling naar Beasain in Baskenland.

Recente Reisverslagen:

15 Oktober 2016

Terugreis

13 Oktober 2016

Donderdag

12 Oktober 2016

Woensdag (2)

12 Oktober 2016

Woensdag

11 Oktober 2016

Dinsdag

Actief sinds 27 Sept. 2016
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 4683

Voorgaande reizen:

09 September 2016 - 15 Oktober 2016

Beasain

Landen bezocht: